WELCOME TO MY PAGE

Saturday 14 May 2011

     taktauu nak ckb ape? tapii tangann ni mengedik / mengatal jugakk nak update post haha
 haha by the way tommoroww happy tearchers dayy yea! 

yeayy ini untukk cikgu : selamat hari guru yea :) walaupunn cikguu hari-hari cubit saya, rotan saya, suro saya diri atas kerusi, suro saya ketuk ketampi 20x , suro saya diri depan pintuu, suro saya jawab soalan kat papan hitam, suro saya hafal PAFA,PEKA , suro saya pakai baju senam time pj walaupun saya taknak, suro saya bawak buku berat-berat dalam bag, suro saya pakai baju besar ( non cutting,padahal saya degil pakai jugak haha), suro saya potong kuku, suro saya jangan bising masa dalam perpustakaan, suro saya beratur tegak-tegak, suro saya kawat dkt tengah-tengah perhimpunan, suro saya diri baca buku kuat-kuat , suro saya ankat kerusi berat-berat, suro saya duduk bersila dekat perhimpunan yangg agak non tile tuu, takpee saya takesahh tu semua hahaha, yang pentingg cikguu selalu ingat name sayaa sampai bila-bilaa :) okayyy

            iloveyouuuuu <3
                                    

No comments:

Post a Comment