WELCOME TO MY PAGE

Friday 13 May 2011

benda yang boleh buat aku jadi tahap marah gila babi haha

  1. kalauu gaduh sikit, marah sikit kenape mesti nak tulis name orang dkt tandass or anywheree wall wall yg tak bekenaan? ape motif andaa? nak lepaskann kemarahann dekat dinding tandas yang mcm bodohh tu? kau ingat orang nak meyan ke? ketawe lagi ade ahh kan hahaha. and mesti kau rasa puas kalau dah lepaskan semua dekat 'DINDING TANDAS' or mana mana dinding yg berkenaan tu hahaha. ehh perangai ni mmg sebiji laa mcm perangai orang gilee yang yang suke ckb sorang-sorang tu, ibarat kau ckp dengan dinding laa kan, budjet orang nak melayann haha ouchh kesiann sangat hahaha .

2. ha ni yang keduaa, kalau gaduh sikid startlaa panggil bckupp-bckupp yg tak berkenaan kan , gaduhnyaa hal kecik jea, die punye backup singer macam satu kampung haha. thenn gaduh psl bende tak bermotif laa kan, perangai ni mmg sebiji macam budak-budak darjah satu yg gaduh main tarik-tarik tudung tuu. hahaha

3. ha yang ni lagi menyirap, geram tak kalau tga onlinee ada orang kat sebelahh tengokk jea ape akuu buat, n kacau sampai aku naik geram? jerit-jerit kat telinga, duduk tak reti diam sebelah aku smpai cas lappy tercabut, rasa macam nak bagi pelempangg jea kan? hahahaha

4. yang ni pulak, kalau time aku tengahh tidurr, geram tak kalau kene kacau time tidur? lagi-lagi time pagi pagi nak g sekolah, kejut orang bgon tidur, kalau bolehh ketuk pintu tu sampai nak tercabut tombol pintu tu, geram kan? rase mcm nak jerit kuat-kuat jea biar lepas geram tu hahaha . 

5. bende ni lagi laa aku marah gilaa, time aku tanye 'nampak tak bag sekolah aku or anything laa kan, msti nak kne membebel dlu baru menjawab ea? apelah salahnya jawab tak nmpk kalau taktauu kan, ni mesti wajib membebel panjang-panjangggggggg barulaa jawabb, rase mcm nakk hentak-hentak jea kaki hahahahha

6. yang ni lagi best, kalau orang pakse makan ubat time aku demam, punyelaa pakse? selagi aku cakab taknak, selagi tu ckb kene jugak makan! hishh geram betul aku hahahaha, 

7.aku geram bile aku tengah makan, orang mintak 'nak rase sikit boleh?' mintaknyee sikit tapi makannye AMBOIII!  baik aku order yang baru, geram kan? rase mcm nak tuang jea pinggan tu kat muke kan, hahaha.lagi-lagi kalau aku simpan chocalte kat icebox, nti tengok-tengok tinggal plastc je? mmg betul-betul nak kene penumbuk kan? hahahaha

8. ha yang ni mmg gile babi laa kan, bile aku tanye baik-baik, nti die jwb tengking-tengking or benda yg boleh mnyebabkan kemarahan, geram tak? geram kannn hahahah rase mcm nak simbah jea asid dkt muke kau hahahahhahaha

  okay dah habiss mmbebel dah hahahaha okayy, much loves <3

No comments:

Post a Comment