WELCOME TO MY PAGE

Tuesday, 22 November 2011

;-)

   im lucky because have family and friend that always keep on support me..
   i still love him butttt.......... please both of us never come together
   i know it hurts and very hard to me..
  so hardd.. how matter i love u till my end dear
  wait for me okay :(




     BTW CHILL ME UP :) HAHA

nak nyampuk sikit pasal bola hehe
semalam masa tgh game , omg comel gila kot aku telompat mcm monyet atas kerusi
and the best best best amzing part, masa KHAIRUL FAHMI beraksi tangkap bola, woww very the vouge vass okay .. terpegun gila.. then cepat2 je jerit PAKWE AKU WEI ! 
hahaha handsome handsome handsome hahahah
mama dengan kakak cakab , 'jue tolong ahh jgn gedik sgt ' haha
kak nam kak nam ni jeles sebenarnya :d
yang paling kelakar , kakak aku ahh ! kejut aku bgon ' jue jue ! aku mimpi kawin dgn khairul fahmi '
aku macam nak bagi penampar laju-laju je kan ! takpe still bersabar ....
yang penting wallpaper blackberry aku gbr KHAIRUL FAHMI.. kau ada?
haha aku tau semua jeles , itsokay :)


dah sampai sini je, penat baru balik berenang kat laut, tenggelam timbul aku kena makan ombak tadi.. baibai :)







No comments:

Post a Comment