WELCOME TO MY PAGE

Tuesday 31 May 2011

I just want to be myself.kalau korang nak tahu,aku ni memang over larh kan.jangan tanye kenapa sebab aku malas nak jawab.aku kalau kelua nak pergi pasar malam pun kena ber eyeliner segalaaa, aku pun taktahuu kenapaa. maybe dahh terbiasaa larh kan.so korangg jangan lah nak kutuk kutuk aku yang aku nih sangat over bila keluar rumah.sukahati aku lahh nak pakai apa punn,takpayah nak sebuk sangat hal akuu ni,takde menyusahkan kau pun,aku malas nak cakab banyakk dengan orang macam gini,buat ni sikid buad tu sikid start lah mengumpat mengutuk mengata orang sana sini.akuu memang SAYANG gila dengan orang yang suka sebuk menyebuk hal orang,aku tak pernah mintak kau judges aku pasal dressupp aku,apesall?kauu ni judges dekat american idol kea?or kau ni TYRA BANKS ? kalauu betul takpaa jugakk dohh. tapi ni takk aku rasa kau ni memang dah tahap KAK NAM makcik makcik kopek bawang dekat dapur then gosip-gosip ni lah tulahh,so korang tak mcm tu kann?cermin larh diri sendiri dulu,kalau takde cermin pergi amik cermin dekat mana-mana tandas awam tu ataupunn curi jea sidemirror dekat keretaa sesapee.senang ceritaa.kau cakab aku ni kelua tak tutup aurat segalaa kenapaa?daripada kau tuu?baikk tapayahh lah pakai tudung lilit-lilit atas kepala pakai cermin mata macam budak pandai tu kalau mulut macam apeee--' akuu memang geram betul tengok muka kauu, rasa macam nak cubit-cubit jea muka kau tu!hish.

No comments:

Post a Comment